Bijeenroeping Algemene Ledenvergadering 2019

02 november 2019, 22:00

Zaterdag 30 november 2019 is het zover! Dan zal het vierde FVD-partijcongres plaatsvinden in de Midden Nederland Hallen in Barneveld. In de ochtend zal de formele Algemene Ledenvergadering plaatsvinden, gevolgd door een uitgebreid middagprogramma.

09:00 Ontvangst met koffie/thee

10:00 Ledenvergadering (uitsluitend toegankelijk voor leden)

12:00 - 14:00 Lunchpauze

14:00 - 18:00 Middagprogramma (hierover zullen we u binnenkort nader informeren)

TICKETINFORMATIE

Toegang is gratis voor leden, met een speciale lunch tegen gereduceerd tarief. Leden van JFVD nemen deze voor een studententarief af. Niet-leden kunnen alleen het middagprogramma bijwonen.

Binnenkort ontvangt u meer informatie over het bestellen van toegangsbewijzen.

VERVOER

Parkeren is gratis. Ook rijden er elke 5 minuten pendelbussen van station Barneveld naar de congreslocatie (Midden Nederland Hallen, Thorbeckelaan 123, 3771 ED Barneveld).

Op de hoogte blijven?

Ontvang de wekelijkse mail van Thierry

Standpunten

• Gratis toegang tot alle FVD-events